FORUM PRAKTYKÓW MARKETINGU MIEJSC

Zapraszamy do udziału w czwartej edycji FORUM PRAKTYKÓW MARKETINGU MIEJSC organizowanego pod hasłem MIERZ WYSOKO! Współpraca administracji, biznesu i uczelni receptą na silną markę miejsca.
 
Termin: piątek 24 października 2014, od godziny 9:00 (rejestracja od 8:30)
Miejsce: Grand Hotel Stamary, ul. Kościuszki 19, Zakopane

Prelegentami FPMM są praktycy branży marketingowej i eksperci z firm doradczych. W trakcie Forum będziemy rozmawiać o nowoczesnej komunikacji z mieszkańcami, dowiemy się jak zbudować zaangażowanie w mieście, co to jest content marketing, a także co oznacza marketing po góralsku. Program dedykowany jest praktykom, którzy w profesjonalny sposób chcą budować markę miejsca, rozwijać swoje dotychczasowe doświadczenie oraz poznawać najnowsze trendy światowe i narzędzia w obszarze marketingu miejsc. Spotkanie umożliwi wymianę doświadczeń, integrację oraz rozwój umiejętności w zakresie marketingu miejsc.

Udział w Forum Praktyków Marketingu Miejsc jest BEZPŁATNY
W celu ZGŁOSZENIA prosimy o przesłanie maila z danymi kontaktowymi na adres ok@brief.pl
 
Organizator: Brief for Poland
Aleksandra Klimczyk - Koordynator Brief for Poland
tel: (22) 651 55 21
mail: ola.klimczyk@brief.pl
 
Współorganizatorem Forum jest Biuro Promocji Zakopanego.

Więcej informacji o forum na stronie: http://www.brief.pl/strona,forum_zakopane.html

PROGRAM
MIERZ WYSOKO! Współpraca administracji, biznesu i uczelni receptą na silną markę

8.30 – 9.00
Rejestracja uczestników

9.00 – 9.20
Otwarcie Forum:
Marek Sowa – Marszałek Województwa Małopolskiego
Janusz Majcher - Burmistrz Miasta Zakopane
Andrzej Kawecki – Biuro Promocji Zakopanego
Grzegorz Kiszluk – Brief

9.20 – 9.40
Tradycja czy awangarda – czyli marketing po góralsku
Strategia rozwoju Zakopanego w oparciu o ofertę kulturalną oraz sportową
Biuro Promocji Zakopanego

9.40 – 10.00
Urząd Marszałkowski jako koordynatora działań promocyjnych w regionie
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

10.00 – 10.15
Przerwa kawowa

10.15 – 11.15
Smarter city – nowoczesna komunikacja z mieszkańcami
IBM

11.15 – 11.45
5 x Polska
Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu Brief, Twórca Brief for Poland

11.45 – 12.00
Przerwa kawowa

12.00 – 12.30
Mobile marketing (lub content marketing) jako nowe narzędzie do promocji miasta
Artur Rogulski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych, Brief

12.30 – 14.00
Debata: Jaką rolę w kształtowaniu silnej marki miejsca odgrywa współpraca na linii przedsiębiorca - administracja publiczna - uczelnie?
Uczestnicy: Marek Sowa, Janusz Majcher, Szymon Sikorski, Tymoteusz Mróz, przedstawiciel lokalnego biznesu
Moderuje: Grzegorz Kiszluk

14.00 – 14.45
Lunch

14.45 – 16.15
Warsztaty komunikacyjne: Jak zbudować zaangażowanie w mieście?
Szymon Sikorski, prezes zarządu Publicon

16.15 – 16:30
Zakończenie
Joomla SEO by AceSEF